Forum www.mothersarmy.fora.pl
Gildia MothersArmy zaprasza
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

POMOCNE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mothersarmy.fora.pl Strona Główna -> Off-Topik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Resoviak
Nowy



Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Płeć: Płeć Męska

PostWysłany: Pon 1:56, 22 Lut 2010    Temat postu: POMOCNE

1. Konik - przyjmujemy od 45 i 50 wiec każdy powinien miec juz bojowca Smile dlatego nie opisuje wczesniejszego etapu.

a.) spis misji na militara :

*** 12 poziom konia - 5x Bo
*** 13 poziom konia - 5x Chuong
*** 14 poziom konia - 10x Elit. Ork. Generał
*** 15 poziom konia - 10x Czarny Ork
*** 16 poziom konia - 10x Ezoteryczne Dręczyciele
*** 17 poziom konia - 10x Szpon. Trujący Pająk
*** 18 poziom konia - 20x Pustynny Zawadiaka
*** 19 poziom konia - 10x Lodowy Golem
*** 20 poziom konia - 20x Walczący Tygrys.

po wykonaniu misji mamy ostatnia - 300 Demonich Łuczników w ciągu 30 minut, misje można wykonać w grupie.

b.) umiejętności konne
Cięcie z siodła:
W umiejętność warto dać 1 pkt. Gdy otaczają nas potwory, dzięki tej umiejętności można łatwo uciec.
Cięcie polega na ataku podczas jazdy w prawo i lewo po 1 razie. Od 50 lvlu postaci.
Stąpnięcie konne:
W umiejętność można dać 1 pkt a potem można po fali i ten rozwijać. Jest to coś podobnego jak szarża u wojownika body, ale konna. Dodaje 50 szybkości poruszania do tego dochodzi możliwość omdlenia przeciwnika. Od 52lvlu postaci.
Fala mocy:
Atak obszarowy atakujący moby wokół postaci. Od 55lvlu postaci.
Burza strzal:
Skill występujący wyłącznie u ninji, polega na wystrzeleniu kilku strzał w kilku moobow (na podobnie zasadzie jak deszcz strzał z tą różnicą iż każda strzała omdlewa)

2. o Gildii :


Kupiłem ziemie i chcę postawić budynek. Co muszę zrobić?
Gdy kupimy ziemię założyciel wjeżdżając na ziemię, będzie miał plusa jak dodając umiejętność. Po naciśnięciu go wyskoczy Okno Budowania Gildii
Tak więc żeby zbudować cokolwiek na ziemi, musisz postawić siedzibę gildii tzw. zamek.
By wybudować zamek potrzebujemy:
Kamienie fundacyjne - 20
Dykty - 25
Pnie - 30
Oraz 20 000 000 yang

Po wybudowaniu siedziby ziemia daje nam wiele możliwości, takich jak stawianie innych budynków, kamieni, drzew i insygniów gildii .
Tak więc możemy postawić:
Brońmistrza, płatnerza i jubilera, którzy działają jak kowal ale robią wyznaczone przedmioty.
Pieniądze z ulepszania dzielone są następująco:
5% idzie na rzecz gildii
95% idzie na rzecz królestwa

Brońmistrz ulepsza:
- broń

Płatnerz ulepsza:
- zbroje
- tarcze
- hełm

Jubiler ulepsza:
- buty
- kolczyki
- naszyjnik
- bransoletkę

WAŻNE: Każdy z tych "kowali" ma zwiększoną szanse na ulepszenie 10%
Na każdej ziemi może znajdować się jeden kowal, jeśli chcemy zbudować nowego to stary znika.

Alchemik przetapiający rudy. Można postawić alchemika od każdej rudy.
Potrzeba na niego:
Kamienie Fundacyjne - 15
Dykty - 25
Pnie - 20
oraz 20 000 000 yang

WAŻNE: Każdy z alchemików ma różne szanse na ulepszenie rudy:
Jeśli ruda zgadza się z nazwą szansa jest większa (60%)
Jeśli ruda jest inna niż nazwa alchemika szansa jest mniejsza (30%)
Na ulepszenie diamentu nie potrzeba kamienia duszy, na resztę potrzeba Kamień Duszy +0, 1 lub +2
Na każdej ziemi może znajdować się jeden alchemik, jeśli chcemy zbudować nowego to stary znika.

Ołtarz mocy, który w zależności od lvl gildii, podnosi ilość członków o daną liczbę.
Potrzeba na niego:
Kamienie Fundacyjne - 25
Dykty - 25
Pnie - 25
oraz 25 000 000 yang

Można stawiać również obiekty ozdobne takie jak:
Insygnia gildii
Potrzeba na insygnia
Dykty - 5
Pnie - 5
oraz 3 000 000 yang

Kamienie
Potrzeba na 1 kamień
Kamienie fundacyjne - od 5 do 9 w zależności od wielkości kamienia
oraz 300 000 yang

Drzewa
Potrzeba na 1 drzewo
Pnie - od 5 do 9 w zależności od wielkości i koloru
oraz 2 000 000 yang

***Chciałbym wgrać logo gildii. Co muszę zrobić?
Pierw nasza gildia musi mieć 4 poziom, następnie wgrywamy nasze logo do folderu upload, który znajduje się w katalogu głównym metina. Nasze logo musi mieć wymiary 16 x 12 pikseli. Następnie wchodzimy w okno gildii i klikamy na opcję "Wgraj Logo" wybieramy nasze logo i klikamy ok.

***Czemu nie widzę log gildii innych ludzi? Mogę coś zrobić bym je widział?
Tak, można. Wchodzimy do folderu metina i czyścimy folder mark (czyt. kasujemy wszystkie pliki które tam się znajdują) i cieszymy się logami gildii.

***Usunięto mnie z gildii. Kiedy będę mógł dołączyć do nowej?
Musimy poczekać 24h i możemy dojść do nowej gildii.

***Skasowałem swoją gildię i chcę dojść do nowej ile czasu muszę czekać bym mógł dołączyć do nowej?
Czekamy 24h.

***Chcę oddać przywództwo koledze z gildii, co muszę zrobić by to on był przywódcą?
Kupujemy z Item Shopu pierścień zastępstwa. Klikamy na niego i wpisujemy nick naszego zastępcy.

***Myślę, że moja gildia jest wystarczająco silna by zawojować. Jak rozpocząć wojnę gildii?
Wchodzimy do okna gildii, klikamy na opcję Wypowiedz wojnę, wpisujemy nazwę gildii(przeciwnika) oraz wybieramy 1 z 3 typów wojny.
WAŻNE: Lider przeciwnej gildii MUSI być na tym samym kanale co my. Inaczej nie będziemy mogli wypowiedzieć wojny.

Typy wojen:
Pole Bitwy - Wojna Trwająca 30min na normalnej mapie gry

Teatr Wojny - Przenosi nas na specjalną arenę (Wojna toczy się do 100 pkt.)
UWAGA: Jeżeli nie będzie żadnego gracza z jednej gildii zostaje przyznany walkower.

Flagi - W tej wojnie musisz przenieść flagę z bazy przeciwnika do swojej.

***Drop przedmiotów niezbędnych do postawienia budynków gildyjnych:
Pnie - dropią, ze wszystkich moobów znajdujących się na górze sohan
Dykty - dropią, z dużych żab oraz ezoterycznych przywołaczy w świątyni
Kamienie fundacyjne - dropią, ze wszystkiego w piekle
Nie zapomnijmy również, że te przedmioty dropią, ze szkatułek bossów. oraz z samych bossów


3. Mikstury:

zamieszcze tutaj "przepis" na najlepsze mikstury dostepne dla wszystkich Wink

a.) Sok z kwiatu Brzoskwini

wymagany składnik: 1szt. kwiatu Brzoskwini
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +15 szybkości ruchu
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 16

b.) Woda Sim

wymagane składniki: sok z kwiatu brzoskwini + kwiat bzu
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +10% odporności na ataki fizyczne
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 32

c.) Woda Dok

wymagane składniki: sok z pokrzywy + kwiat bzu
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +10% szansy na krytyczne uderzenie
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 36

d.) Woda Zin

wymagane składniki: Woda Sim + Róża Alpejska
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +50 ataku
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 46

e.) Woda SamBo

wymagane składniki: Woda Dok + Róża Alpejska
ilość wytworzonych mikstur: 1szt.
moc mikstury: +70 obrony
czas trwania efektu: 3min.
wymagany poziom: 48

f.) TERAZ MIKSTURY 55+

Niebieska Rosa

Przepis: Pusta Butelka x10 + Woda Zin x20 = Niebieska Rosa x10.
Działanie: zwiększa wartość ataku o: +30-120 punktów (czas trwania: 1-10 min).

Zolta Rosa

Przepis: Pusta Butelka x10 + Woda Hwal x20 = Żółta Rosa x10.
Działanie: zwiększa Szybkość Ataku o: +2-8% (czas trwania: 1-10 min).

Zielona Rosa

Przepis: Pusta Butelka x10 + Woda Mong x20 = Zielona Rosa x10.
Działanie: zwiększa Obronę Magiczną o: +8-20% (czas trwania: 1-10 min).

Rozowa R.

Przepis: Pusta Butelka x10 + Woda Sim x20 = Różowa Rosa x10.
Działanie: zwiększa Szansę Na Przeszywający Cios o: +8-20% (czas trwania: 1-10 min).

Czerwona R.

Przepis: Pusta Butelka x10 + Woda Dok x20 = Czerwona Rosa x10.
Działanie: zwiększa Szansę Na Cios Krytyczny o: +8-20% (czas trwania: 1-10 min).


Biała R.

Przepis: Pusta Butelka x10 + Woda SamBo x20 = Biała Rosa x10.
Działanie: zwiększa Obronę o: +40-200 punktów (czas trwania: 1-10 min).

4. Troche o polimorfii:

Polimorfia służy do zamiany w potwora , w grze pomocna jest przy zabijaniu bossów.

Jak szkolić polimorfię ?

1) Czytamy Księgę polimorfii ( Czytamy 20 aby weszło na M1)
2) Czytamy Zaawansowaną księgę polimorfii ( Czytamy 10 aby weszło na G1)
3) Czytamy Mistrza polimorfii ( Czytamy 10 aby weszło na P )


Mając na G powinniśmy dawać rade Bossom, wprawdzie na M tez już powinniśmy dawać rade ale może być ciężko.
Warto zaopatrzyć się w jakiś item/itemy z bonusem do ZATRUCIA! Im więcej tym lepiej! Zatrucie upraszcza nam zabicie bossa.
Pamiętajcie że , aby zmienić się w jakiegoś potwora oprócz wyszkolonej polimorfii wymagany jest też " marmur polimorfii "






Ps. nie myslcie ze ja to pisalem wszystko ;p troche kopiuj i wklej Smile moze sie komus przyda...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Resoviak dnia Śro 22:32, 24 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.mothersarmy.fora.pl Strona Główna -> Off-Topik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin